Marketing

Jak wybrać firmę pozycjonującą?

Wybór dobrej firmy zajmującej się pozycjonowaniem nie jest wcale taki prosty. Ofert usług z zakresu SEO jest wiele, jednak bardzo dużo z nich stanowią dość młode firmy, co jest często równoznaczne z małym stażem ich zaplecza. A jak wiadomo im zaplecze jest dłużej w internecie, tym ma silniejsze fundamenty służące do budowania przyjaznych linków, a także są po prostu o wiele bardziej rozbudowane i dopracowane – co trzeba wiedzieć porządne zaplecze generuje duże koszty utrzymania związane z opłatami za domeny i serwer.

A więc jak widać samo utrzymanie dobrego zaplecza, których teksty nie opierają się tylko na frazach typu – pozycjonowanie w Gdańsku, ale mają również wartościowe i ciekawe artykuły, sporo kosztuje, więc usługa dobrego pozycjonera również może być nieco droższa, jednak doświadczenie pokazuje, że taka inwestycja szybko się zwraca. Dodatkowo profesjonalny pozycjoner na bieżąco śledzi wszystkie zmiany w algorytmach wyszukiwarki – takich jak między innymi szeroko znany w świece SEO – Pingwin, który odpowiadał za ograniczenie wpływu spamowych linków na pozycję strony internetowej w wyszukiwarce.

=